17.4.14

Święta Wielkanocne z TK MAXX | Piękne dekoracje na wielkanocnym stole!

Czy macie już swój idealny wielkanocny stół przed oczami?
Jakie kolory będą dominować na Waszych stołach? Eleganckie biele, udekorowane zielonymi gałązkami i pisankami? Czy coś bardziej kolorowego, wesołego?
Jeśli nie macie jeszcze pomysłu zapraszam do mnie po inspiracje. Wczoraj miałam przyjemność wystylizować wielkanocny stół dla TK MAXX. Oto mój pomysł na Wielkanocne śniadanie.
Motyw przewodni mojej kompozycji to biel, czerwień i granat. Wybrałam białą zastawę w niebieskie kwiaty. Do tego klasyczne sztućce i wesołe dodatki - kurka, duże wazony w atrametowym odcieniu i żółte wielkanocne króliczki. Talerze postawiłam na białych podkładkach oraz użyłam pięknych koralowych obrączek do serwetek. Kompozycję ożywiają kwiaty i tekstylia (ściereczki kuchenne - jedna w biało-grantatową kratę, druga w kolorowe kwiaty).
Wspaniałego dekorowania!




2 komentarze:

Asia pisze...

Ekstra!

Aneta pisze...

Piękny i bardzo kolorowy stół idealnie na Wielkanoc

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails